“logo”/

Fitness instruktorka Sara Jovanovic pripremila je dijetu pomoću koje možete, za kratko vrijeme postići odlične rezultate, i izgubiti do 7kg za 15 dana!

Sigurno ste probali mnogo napornih dijeta, sa puno restrikcija. Konstantno izgladnjivali sebe da biste shvatili na kraju da nema pomaka?

Eventualno se pomirili sa viškom kilograma i etiketirali ga kao “genetski problem” na koji se ne može uticati?

Gojaznost zaista nije naše prirodno stanje. Jednostavno nastaje kao rezultat ogromne zastupljenosti ugljenih hidrata u našoj ishrani (koju u prirodi ne možemo naći, ali moderna prehrambena industrija je uradila svoje). Onda počne da se javlja insulinska rezistencija i metabolički proces razgradnje ugljenih hidrata je znatno onemogućen.

Kako da vratimo metabolički proces u prvobitno (optimalno) stanje?

Jednostavno, izbacivanjem ugljenih hidrata! Mi time smanjujemo izgrađenu toleranciju i treniramo naš organizam da uzima samo ono što nam je potrebno od ugljenih hidrata (a to je energija), a da ostatak automatski izbaca iz organizma.

Da li izbacujemo u potpunosti ugljene hidrate i da li ih izbacamo zauvijek?

Ne, jedan “cheat day” nedeljno u kom jedete sve što poželite je čak i poželjan u ovoj dijeti, a kada postignete svoju željenu kilažu (za šta rijetko kad bude potrebno preko 2 mjeseca) možete opet jesti sve i svašta bez straha da će Vam se kilogrami vratiti, jer ste:

Doveli svoj organizam u optimalno stanje koje omogućuje da se hrana prerađuje baš onako kako treba. Pa da počnemo… Kao što smo naveli, 6 dana u nedjelji jedemo čisto, odnosno izbacujemo ugljene hidrate. U ugljene hidrate spadaju: šećer, žitarice (u to spadaju brašno, samim tim i svi oblici tijesta), krompir i riža. Takođe, izbacujemo i sve vrste mliječnih proizvoda. Sedmi dan, tzv. “Cheat day” jedete sta god poželite (slatko, “brza hrana” itd.).

Pa šta onda jedemo?

Proteine, povrće i zdrave masti. U proteine se svrstavaju: jaja, riba, piletina, ćuretina, govedina, jagnjetina. Od povrća je dozvoljeno sve osim krompira i paradajz je poželjno jesti u manjim količinama. A u zdrave masti spadaju: bademi, lješnici, indijski orah, brazilski orah, kokosovo ulje, maslinovo ulje i susamovo ulje (na njih pržiti). Satnica obroka nije odredjena, kao ni broj obroka koje će te imati. Kao što je rečeno-nema izgladnjivanja! “Nije bitno koliko jedete, već ŠTA jedete.”

NAPOMENA: Obzirom da izbacujemo ugljene hidrate, unos zdravih masti je od krucijalnog značaja, jer su masti ono što Vam sada daje energiju, kada nema ugljenih hidrata.

Par savjeta: u jutarnju kafu možete ubaciti kašičicu kokosovog ulja, obezbijedićete energiju za cijeli dan, poboljšati probavu i držaće Vas sitim.

Jaja+bademi=mnoštvo energije (snage). Ako Vas uhvati potreba za slatkim, zavarajte sebe grickanjem koštunjavog voća (bademi, lješnici, itd.) Probajte ovaj režim ishrane, možete samo izgubiti kilograme – poručuje Vam Sara.

KOMENTARIŠI

Molimo upišite Vaš komentar
Molimo unesite Vaše ime